Vi søger ny eventkoordinatorelev

Er du vores næste eventkoordinatorelev

Kunne du tænke dig at være med til at planlægge events med deltagelse af mere end 2.000 besøgende?
Har du lyst til at lære, hvordan events planlægges fra ide til endelig udførelse?

Så er du måske Uddannelsesnævnets næste eventkoordinatorelev!

Vi har netop uddannet vores seneste eventkoordinatorelev og står derfor og skal finde en erstatning for hende.

Som eventkoordinatorelev i Uddannelsesnævnet vil du komme til at arbejde med en lang række

projekter, der alle skal hjælpe danske virksomheder med at rekruttere elever – og måske øge elevernes kendskab til de mange gode muligheder, der er indenfor de merkantile erhvervsuddannelser.

Med andre ord: Du skal hjælpe elever som dig selv med at matche med virksomheder.

Du vil indgå som en naturlig del af Uddannelsesnævnets arbejde, og du vil blive udfordret fagligt og personligt.

Din uddannelse hos os vil blandt andet omfatte:

  • Ide- og konceptudvikling af indsatser og events
  • Opstilling af mål for indsatser og events
  • Varetagelse af projektstyring
  • Udarbejdelse af budgetter og budgetkontrol
  • Udarbejdelse af tidsplaner
  • Administration og drift af indsatser og events
  • Koordination imellem samarbejdspartnere
  • Udarbejdelse af evaluering af indsatser og events
  • Fremstilling af præsentationer
  • Kommunikation på sociale medier

En af dine første opgaver vil være at hjælpe med at planlægge og udføre tre Karrieredage for handelsuddannelsen, hvor mere end 2000 elever på tværs af landet, bliver sat sammen med en masse spændende handelsvirksomheder, der alle sammen er på udkig efter deres næste handelselever. Her kan du se highlights fra karrieredagene sidste år, hvor vores nuværende eventkoordinatorelev lavede et takeover på vores instagram: Det kan du se her.

Du kan også høre her, hvad vores elev har at sige om elevstillingen hos os i videoen herunder.

Vi har en uformel og humørfyldt omgangstone, et godt socialt miljø og medarbejdere, der trives med, at vi løbende får nye opgavetyper og derfor hele tiden udvikler os og tænker nyt. Inden du er færdig med din uddannelse hos os, vil du helt sikkert have arbejdet med en række andre opgaver end dem, vi har nævnt ovenfor.

Din profil:

  • Du opfylder overgangskravene til uddannelsen
  • Du er serviceminded
  • Du er selvledende på tid og koordinering af opgaver
  • Du er struktureret, har overblik og er en god afslutter
  • Du arbejder ud fra en anerkendende tilgang til mennesker og opgaver
  • Du er samarbejdsorienteret, udadvendt og god til at skabe kontakt 
  • Du har erfaring med de mest gængse IT-værktøjer på brugerniveau
  • Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Du er god til tal

Der vil være en mindre grad af rejseaktivitet inden for landets grænser. Derfor vil det også være en fordel, hvis du har kørekort.

Send din ansøgning til:

Hvis du tænker ”Yes, det er lige mig”, så send din ansøgning (inkl. CV og evt. eksamensbeviser) hurtigst muligt og allersenest mandag den 29. juli 2024 til Uddannelsesnævnet, Vesterbrogade 6D, 4. sal, 1620 København V, mrk. Eventkoordinatorelev, på e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 29. juli 2024.

Samtaler afholdes løbende. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte direktør Michael Kjær Pedersen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 61 65 83 43, eller Eventkonsulent Rikke Storm Lind på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller telefon 33 36 66 24.

Du kan også tale med vores nuværende elev Lærke, som endeligt afslutter sin uddannelse hos os i midten af august på telefon: 33 36 66 19.

Vi håber på, at du kan starte 1. september 2024, men dette kan aftales nærmere.